Horské elektrokolo SPECIALIZED Turbo Tero X 5.0 Red Onyx / Smoke
| Kategorie: | Elektrokola |
|---|---|
| Typ kola: | Unisex |
| Modelový rok: | 2023 |
| Značka pohonu: | SPECIALIZED |
| Motor: | Specialized 2.0, 70Nm torque, custom tuned motor, 250W nominal |
| Baterie: | Specialized U2-710, alloy casing, state of charge display, 710Wh |
| Displej: | MasterMind TCD, w/handlebar remote, built-in anti-theft feature, Bluetooth® connectivity, customizable display pages |
| Rám: | E5 Aluminum, full suspension, mullet style for M-XL, bottom bracket motor mount, fully integrated & lockable downtube battery, internal cable routing, lock and front rack mount |
| Vidlice: | RockShox 35 Silver TK, lockout, 130mm, fender mounts |
| Tlumič: | RockShox Deluxe Select R, rebound adjust, 45x190mm |
| Řazení: | SRAM GX Eagle, trigger, 12-speed, single click |
| Přehazovačka: | SRAM GX Eagle, 12-speed |
| Kazeta: | SRAM PG-1210 Eagle, 12-speed, 11-50t |
| Řetěz: | SRAM NX Eagle, 12-speed |
| Kliky: | Praxis forged M30, custom offset - Sram X-Sync Eagle, 104BCD, 38T, EMTB specific, steel |
| Brzdy: | Sram Code R, 4-piston caliper, hydraulic |
| Náboje: | Specialized alloy, disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 28h - Specialized alloy, disc, sealed cartridge bearings, 6-bolt, 12x148mm thru-axle, 28h, HG Freehub |
| Ráfky: | Roval Traverse, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
| Pláště: | Ground Control Grid T7, 2Bliss ready, S: 27.5x2.35, M-XL: 29x2.35 - Ground Control Grid T7, 2Bliss Ready, 27.5x2.35 |
| Sedlo: | Bridge Sport, Steel rails, 155mm |
| Sedlovka: | TranzX dropper, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, Handlebare remote, 34.9mm, S: 150mm, M: 170mm, L/XL: 200mm |
| Představec: | Specialized Stealth Stem, alloy, 14 deg, 31.8mm, integrated TCD mount |
| Řidítka: | Specialized Trail, 6061 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 31.8mm clamp, S 720mm, M-XL 750mm |
| Gripy: | Specialized Body Geometry Contour, lock-on |
| Přední světlo: | Lezyne EBIKE SUPER STVZO E600, 600 Lumen, 12V, Stem mounted |
| Zadní světlo: | Lezyne EBIKE FENDER REAR STVZO, wide light spread, 12V |
| Blatníky: | Specialized DRYTECH fenders, 65mm width, stainless steel fenderstays |
| Nosič: | Specialized Pannier-rack, alloy tubing, max. 20kg load |
| Stojan: | Specialized kickstand, 40mm mount |
Turbo Tero X znamená jediné: budete potřebovat větší mapu. Díky velkému dojezdu je toto celoodpružené elektrokolo naším "vozítkem", které se dostane kamkoli, přes cokoli i s nákladem. Navíc s dostatečným úložným prostorem, do kterého si můžete přibalit i pár komfortních věcí do terénu, budete objevovat nová dobrodružství snadněji než kdykoli předtím. Jediná otázka, kterou si zbývá položit, je Kam jet?
VÝKONNÉ: Šlapejte mimo mapu díky bezproblémovému výkonu motoru Specialized Full Power 2.0E a operačnímu systému Turbo. Motor Specialized Full Power 2.0 je stejný motor, který je v našem kole Levo - testovaný v tom nejnáročnějším terénu, v těch nejnáročnějších podmínkách, aby byla zajištěna nejvyšší kvalita zážitku. Inteligentní operační systém pro elektrokola hladce integruje náš vlastní, speciálně vyvinutý software a hardware, takže vy můžete jezdit dál a objevovat více než kdykoli předtím. Displej MasterMind umožňuje okamžité a intuitivní ladění systému a zároveň sleduje integrovaný odhad dojezdu a poskytuje jistotu maximálního dojezdu a doby jízdy. Displej MasterMind Display se navíc hladce integruje s aplikací Mission Control, která umožňuje aktualizace vzduchem a má integrované nástroje pro optimalizaci dojezdu, pokročilé ladění, diagnostiku během jízdy a další funkce.
PLYNULÉ: Jistota, pohodlí a ovládání, které jsou v modelu Tero X zabudovány, zkrotí i ten nejnáročnější terén, vyhladí výmoly, nerovnosti a zvládne i kameny. Díky dostatečnému přednímu a zadnímu odpružení, vzpřímené jízdní pozici, našim osvědčeným plášťům Ground Control a jistotě díky teleskopické sedlovce jsme vám usnadnili prozkoumávání drsných cest s jistotou jako nikdy předtím.
VŠESTRANNÉ: Jezděte až za horizontem se vším, co k tomu potřebujete. Tero X je vybaveno předním světlem o výkonu až 1 000 lumenů, zadním světlem o výkonu až 22 lumenů a integrovaným zadním nosičem, který bezpečně uveze až 20 kg výbavy. A zapomněli jsme se zmínit o přídavném předním nosiči pro 10 kg dalšího nákladu? Zní to, že každá jízda bude skvělý nápad.
- Motor Specialized Full Power 2.0 s točivým momentem 70 Nm a 710Wh baterie poskytují neuvěřitelnou, plynulou asistenci při šlapání a dlouhou životnost baterie.
- Aplikace Mission Control a MasterMind umožňují přizpůsobit úroveň výkonu Tero X požadovaným jízdním preferencím.
- Mission Control vám poskytuje další zabezpečení tím, že vám umožňuje deaktivovat motor a aktivovat alarm pohybového senzoru se zámkem systému Turbo a zároveň poskytuje snadné aktualizace vzduchem, takže se vaše kolo neustále zlepšuje.
- 130/120 mm plného odpružení. Vidlice RockShox 35 Silver vybavená funkcí Lock-out a tlumič RockShox Deluxe Select R poskytují jistotu, pohodlí a kontrolu.
- Teleskopická sedlovka vám pomůže udržet kontrolu během sjezdů a zároveň pomáhá při zastavení.
- Nerezové blatníky DRYTECH zajistí, že bez ohledu na dobrodružství dorazíte vždy svěží.
- Světoznámé pláště Ground Control Grid T7 mají nepřekonatelnou trakci.
- Zadní nosič s bočními lištami na brašny poskytuje nosnost 20 kg. Kompatibilní také s předním nosičem a deskou Adventure Plate pro dalších 10 kg nákladu.
- Integrované přední světlo Lezyne Super E600 se svítivostí 600 lumenů a zadní světlo Lezyne Fender.
- Pro optimální ovládání jízdy je Tero X vybaveno kombinací předního a zadního kola 29"/27,5", známou také jako mullet setup, ve všech velikostech kromě S. S je vybaveno kombinací předního a zadního kola 27,5"/27,5".
Geometrie
| S | M | L | XL | |
|---|---|---|---|---|
| Délka klik | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm |
| Šířka řídítek | 720mm | 750mm | 750mm | 750mm |
| Délka představce | 75mm | 75mm | 75mm | 75mm |
| Šířka sedla | 155mm | 155mm | 155mm | 155mm |
| Délka sedlovky | 150mm | 170mm | 200mm | 200mm |
| Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 610mm | 626mm | 644mm | 658mm |
| Dosah | 439mm | 468mm | 490mm | 509mm |
| Délka hlavové trubky | 135mm | 115mm | 135mm | 150mm |
| Úhel hlavové trubky | 67° | 67° | 67° | 67° |
| Výška středu | 335mm | 335mm | 335mm | 335mm |
| BB Drop to Front | 23mm | 41mm | 41mm | 41mm |
| Stopa kola (27,5 střed) | 115mm | 118mm | 118mm | 118mm |
| Délka vidlice (celá) | 521mm | 540mm | 540mm | 540mm |
| Vyosení vidlice (offset) | 37mm | 42mm | 42mm | 42mm |
| Vzdálenost přední osa – středové složení | 735mm | 770mm | 799mm | 824mm |
| Délka řetězové vzpěry | 460mm | 460mm | 460mm | 460mm |
| Rozvor | 1195mm | 1228mm | 1258mm | 1282mm |
| Délka horní trubky, horizontální | 570mm | 602mm | 637mm | 666mm |
| Výška rámu v rozkroku | 726mm | 726mm | 740mm | 740mm |
| Délka sedlové trubky | 380mm | 400mm | 420mm | 440mm |
| Úhel sedlové trubky | 78° | 78° | 77° | 77° |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
