REKLAMACE

Reklamaci můžete osobně předat na všech našich prodejnách.

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

JUVACYKLO
Sloupského 1197
68601 Uherské Hradiště

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list.

Jak postupovat když

Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
  • DPD oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
  • Toptrans oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.
  • Gebrüder Weiss oznamte do 1 pracovního dne na tel. 840 625 529.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím emailu juvacyklo@juvacyklo.cz a my vám následně poradíme jak dále postupovat.

Jak postupovat

Kontaktujte nás a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:

  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
  • popis závady a vaše kontaktní údaje.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.

Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na kterékoliv naší prodejně, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • prostřednictvím emailu juvacyklo@juvacyklo.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.

Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

Neopravitelná závada

Pokud zjistíme, že závada je neopravitelná budeme vás neprodleně informovat.

Reklamační protokol

Pokud reklamaci provádíte osobně, na některé z našich prodejen, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

V případě zaslání reklamace poštou, na adresu reklamačního oddělení, Vám bude zaslán reklamační list na e-mail uvedený v reklamaci.

Je dobré vědět

  • Jak funguje záruka na zboží?
  • Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.
  • Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak reklamace probíhá? Seznamte se s reklamačním řádem.
  • Co dělat v případě, že chcete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě od zakoupení.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení