REKLAMACE
Reklamaci můžete osobně předat na všech našich prodejnách.
V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
JUVACYKLO
Sloupského 1197
68601 Uherské Hradiště
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list.
Jak postupovat když
Je přijaté zboží poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- Česká pošta oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
- PPL oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
- DPD oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
- Toptrans oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.
- Gebrüder Weiss oznamte do 1 pracovního dne na tel. 840 625 529.
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím emailu juvacyklo@juvacyklo.cz a my vám následně poradíme jak dále postupovat.
Jak postupovat
Kontaktujte nás a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:
- kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
- popis závady a vaše kontaktní údaje.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na kterékoliv naší prodejně, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
- prostřednictvím emailu juvacyklo@juvacyklo.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
- doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.
Neopravitelná závada
Pokud zjistíme, že závada je neopravitelná budeme vás neprodleně informovat.
Reklamační protokol
Pokud reklamaci provádíte osobně, na některé z našich prodejen, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.
V případě zaslání reklamace poštou, na adresu reklamačního oddělení, Vám bude zaslán reklamační list na e-mail uvedený v reklamaci.
Je dobré vědět
- Jak funguje záruka na zboží?
- Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.
- Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak reklamace probíhá? Seznamte se s reklamačním řádem.
- Co dělat v případě, že chcete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě od zakoupení.