Silniční kolo SPECIALIZED Roubaix Sport Gloss Ice Blue/Carbon/Tarmac Black

Kód: 94421-6144
Neohodnoceno
Značka: Specialized
84 999 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Velikost: 54
Momentálně nedostupné | 94421-6154
84 999 Kč
Velikost: 52
Momentálně nedostupné | 94421-6152
84 999 Kč
Velikost: 56
Momentálně nedostupné | 94421-6156
84 999 Kč
Velikost: 58
Momentálně nedostupné | 94421-6158
84 999 Kč
Velikost: 44
Momentálně nedostupné | 94421-6144
84 999 Kč
Velikost: 49
Momentálně nedostupné | 94421-6149
84 999 Kč
Velikost: 61
Momentálně nedostupné | 94421-6161
84 999 Kč

Detailní popis produktu

Se sedmi vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Model Roubaix Sport poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1,5, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z tohoto Roubaix to nejvyváženější. Aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix.
  • Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích.
  • Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici.
  • Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec.

Doplňkové parametry

Kategorie: Silniční kola
Typ kola: Unisex
Modelový rok: 2021
Barva 1: modrá
Barva 2: černá
Rám: FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Vidlice: Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Řazení: Shimano 105 R7020, hydraulic disc
Přehazovačka: Shimano 105 R7000 GS, medium cage, 11-speed
Přesmykač: Shimano R7000, clamp-on
Kazeta: Shimano 105, 11-speed, 11-34t
Kliky: Praxis Alba
Řetěz: KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed
Brzdy: Shimano 105, Hydraulic disc
Zapletená kola: DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples - DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
Pláště: Specialized Turbo Pro, 700x28mm
Sedlo: Body Geometry Power Sport, steel rails
Sedlovka: S-Works Pave
Řidítka: Specialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole
Představec: Future Stem, Comp
Omotávka: Roubaix S-Wrap

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: