Silniční kolo SPECIALIZED Tarmac SL6 Sport FLO RED / TARMAC BLACK
Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali?
Kategorie: | Jízdní kola2021 Unisex 29"2022 Unisex 29"/27,5"Zobrazit další kategorie2022 Unisex 27,5"2022 Unisex 29"2022 Unisex 26" |
---|---|
Velikost kol: | 28" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2023 |
Barevná kombinace: | šedá, černá |
Rám: | Tarmac SL6, FACT 9r carbon, Rider-First Engineered™, threaded BB, clean routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice: | FACT carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
Řazení: | Shimano 105 R7020, hydraulic disc |
Přehazovačka: | Shimano 105 R7000-GS, medium cage |
Přesmykač: | Shimano 105 R7000, braze-on |
Kazeta: | Shimano 105 R7000, 11-speed, 11-30t |
Kliky: | Shimano 105 R7000, HollowTech 2, 11-speed - 50/34T |
Řetěz: | KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed |
Brzdy: | Shimano 105, Hydraulic disc |
Zapletená kola: | DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples. - DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples. |
Pláště: | Specialized Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm |
Sedlo: | Body Geometry Power Sport, steel rails |
Sedlovka: | S-Works FACT carbon 27.2mm, 20mm offset |
Řidítka: | Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp |
Představec: | Specialized Pro SL, alloy, 4-bolt |
Omotávka: | Roubaix S-Wrap |
Když jsme vyvinuli Tarmac Disc, nechtěli jsme, aby byl JEN rychlý. Chtěli jsme, aby to byl rychlý všude. Dlouhé stoupání, větrné rovinky, etapy Grand Tour, místní grand fondo - vyrobili jsme závodní kolo, které je nejkomplexnější. Jak jsme to udělali? Začali jsme s rámem Rider-First Engineered ™, který zajišťuje dokonale vyladěnou kvalitu jízdy pro každou velikost. Přidali jsme seriózní aero technologie, díky které je o 45 sekund rychlejší na 40 kilometrů než Tarmac SL5, a pak jsme jej udělali o 20% lehčí. Nic není lehčí, rychlejší a lépe ovladatelné. Tento Tarmac je dodáván s bezproblémovými komponenty - mechanické řazení Shimano 105 a účinné hydraulické kotoučové brzdy, odolná kola DT R470 Disc, a naše oblíbené sedlo Power.
- Pro vývoj Tarmacu jsme využili pokročilý software pro optimalizaci kompozitů pro letecký a kosmický průmysl, abychom udělali revoluci ve konstrukci i vrstvení nového karbonu FACT 8r.
- 500 kusů vytváří 7 různých velikostí se stejnou naladěnou jízdou - to je Rider-First Engineered ™. Zkoumáme každou vrstvu uhlíku na každé velikosti rámu, abychom zajistili, že všechny naše výkonnostní cíle budou splněny. Aby bylo zajištěno, že budete mít perfektní pocit z jízdy, má každý rám jedinečný rozvrh karbonových vrstev, orientacemi, množstvím materiálu ve specifických oblastech a někdy i exkluzivními tloušťkami a typy samotného karbonu.
- Aerodynamika je nejdůležitější věc, díky které vás můžeme zrychlit, ale u Tarmacu jsme přidali aero bez vlivu na hmotnost kola. Díky vývoji byly objeveny tři oblasti, kde jsme mohli přidat aero "zdarma" - nový tvar vidlice, snížené sedlové vzpěry a sedlovku ve tvaru písmene D a sedlovou trubku. Výsledek? Tarmac, který je přibližně o 30 sekund rychlejší na 40 kilometrů.
- Aktualizovaná geometrie je založena mnoha datových bodech Retül a zpětné vazby od profesionálních jezdců. To nám umožnilo vyvinout geometrii Performance Road, která dokonale kombinuje citlivou přední část a krátký rozvor, který poskytuje okamžitou odezvu a optimální přenos síly.
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
Geometrie
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Délka představce | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Šířka řídítek | 360mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Délka sedlovky | 300mm | 300mm | 350mm | 350mm | 350mm | 400mm | 400mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 500mm | 514mm | 527mm | 544mm | 565mm | 591mm | 612mm |
Dosah | 365mm | 375mm | 380mm | 384mm | 395mm | 402mm | 408mm |
Délka hlavové trubky | 105mm | 115mm | 126mm | 143mm | 163mm | 190mm | 210mm |
Úhel hlavové trubky | 70.5° | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
Výška středového složení | 266mm | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
BB Drop | 74mm | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 71mm | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Délka celé vidlice | 363mm | 363mm | 363mm | 363mm | 363mm | 363mm | 363mm |
Vyosení vidlice (offset) | 47mm | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 571mm | 574mm | 577mm | 579mm | 591mm | 606mm | 613mm |
Délka řetězové vzpěry | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
Rozvor | 969mm | 973mm | 975mm | 978mm | 990mm | 1005mm | 1012mm |
Délka horní trubky, horizontální | 493mm | 511mm | 535mm | 544mm | 566mm | 581mm | 599mm |
Výška rámu v rozkroku | 730mm | 740mm | 755mm | 775mm | 795mm | 826mm | 850mm |
Délka sedlové trubky | 435mm | 451mm | 481mm | 499mm | 519mm | 540mm | 570mm |
Úhel sedlové trubky | 76° | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.