Silniční kolo TREK Madone SL 7 Lithium Grey
Závodíš s časem (nevyhraješ), s autobusem (vyhraješ), se sebou (remíza). Nejlepší závodní kolo. Aerodynamické vlastnosti. Hladká jízda. Nízká hmotnost. Legenda! Tento plně integrovaný aerodynamický model Madone se v nezávislých testech osvědčil jako nejrychlejší jízdní kolo, navíc tak výjimečné a pohodlné, určené k celodenní jízdě na všech tipech povrchů. Hledáte-li super rychlé kolo, které je pohodlné a elegantní , je tu Madone.
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 28" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2023 |
Barevná kombinace: | šedá, bílá, černá |
Rám: | 500 Series OCLV Carbon, KVF (Kammtail Virtual Foil) tube shape, adjustable top tube IsoSpeed, invisible cable routing, 3S aero chain keeper, T47 BB, flat mount disc, Duo Trap S compatible, 142x12mm thru axle |
Vidlice: | Madone KVF full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, carbon dropouts, 12x100mm thru axle |
Řazení: | Shimano Ultegra R8170 Di2, 12 speed |
Přehazovačka: | Shimano Ultegra R8150 Di2, 34T max cog |
Přesmykač: | Shimano Ultegra R8150 Di2, braze-on, down swing |
Kliky: | Shimano Ultegra R8100, 52/36, 165/170/172,5/175mm length |
Kazeta: | Shimano Ultegra R8100, 11-30, 12 speed |
Řetěz: | Shimano Ultegra/XT M8100, 12 speed |
Brzdy: | Shimano Ultegra hydraulic disc, flat mount |
Zapletená kola: | Bontrager Aeolus Pro 51, OCLV Carbon, Tubeless Ready, 100x12mm thru axle - Bontrager Aeolus Pro 51, Tubeless Ready, Shimano 11/12-speed freehub, 142x12mm thru axle |
Pláště: | Bontrager R3 Hard-Case Lite, aramid bead, 120 tpi, 700x25c |
Sedlo: | Bontrager Aeolus Comp, steel rails |
Sedlovka: | Madone aero carbon internal seatmast cap, integrated light mount, 0mm offset, short/tall length |
Řidítka: | Bontrager Elite Aero VR-CF, alloy, 31.8mm, invisible cable routing, 93mm reach, 123mm drop, 40/42/44cm width |
Představec: | Bontrager Pro, 31.8mm, Blendr compatible, 7 degree, 80/90/100/110mm length |
Omotávka: | Bontrager Supertack Perf tape |
Madone SL 7 Disc kombinuje pokročilý aerodynamický výkon a všestrannou kvalitu jízdy s bleskově rychlým a spolehlivým řazením bezdrátového elektronického pohonu Ultegra Di2. Je lehké, rychlé a nesmírně elegantní. Je osazeno aerodynamickými karbonovými koly, prvkem IsoSpeed tlumícím nerovnosti silnic a výkonnými hydraulickými kotoučovými brzdami pro brzdný účinek v každém počasí.
Je pro vás vhodné, pokud… |
Získáte toto vybavení |
Na závěr |
||
Upřednostňujete rychlost a výkon a chcete mít výhodu lehkých karbonových kol i nového bezdrátového elektronického pohonu Di2, který je neuvěřitelně rychlý a vykazuje konzistentní výkon ve všech podmínkách. Rovněž si přejete brzdný účinek v každém počasí, který zaručují hydraulické kotoučové brzdy. | Lehký rám z karbonu OCLV řady 500 a vidlice s trubkami Kammtail Virtual Foil odolávající náporu větru, prvek IsoSpeed vyrovnávající nerovnosti silnic, sada bezdrátových elektronických komponent Shimano Ultegra Di2 2x12, kola Bontrager Aeolus Pro 51 z karbonu OCLV umožňující použití bezdušových plášťů, výkonné hydraulické kotoučové brzdy a aerodynamická řídítka kompatibilní s aerodynamickými nástavci. | Tohle závodní kolo se špičkovými parametry, prvotřídními jízdními vlastnostmi a přesným elektronickým pohonem má navíc nižší odpor vzduchu, takže získáte aerodynamickou výhodu. Bezdrátový pohon Ultegra Di2 se stará o rychlé a spolehlivé řazení, které oceníte hlavně při spurtech do cíle. |
Proč si je zamilujete
- Bezdrátový pohon Ultegra Di2 zajišťuje rychlejší, hladší a hbitější řazení.
- Nastavitelný prvek IsoSpeed na horní trubce umožňuje doladit pružnost podle potřeby. O tlumení se stará elastomer. Proto bude pohyb hladký, řízený a stabilní.
- Nabízí veškeré výhody kola Madone a množnost připevnění aerodynamických nástavců při triatlonech a časovkách.
- Kotoučové brzdy poskytují lepší brzdný účinek a větší prostor pro širší a stabilnější pláště.
- Sedlovka Madone má úchyt na zadní světlo Bontrager Flare RT.
Středové složení T47
Středové složení T47 se závity není jen úžasně spolehlivé. Je také nenáročné na údržbu a nabízí mimořádnou tuhost, od níž se pak odvíjí i lepší přenos energie a vyšší účinnost šlapání.
|
||
500 Series OCLV
Řada karbon OCLV 500 se vyznačuje jedinečným vyvážením nízké hmotnosti, odolnosti a tuhosti, které je charakteristické pro propracované technologie používané při výrobě rámu, jimiž se značka Trek odlišuje od konkurence.
|
||
Vidlice KVF
Naše hladká vidlice KVC je opatřena nohami KVF aerodynamického tvaru k minimalizaci aerodynamického odporu. Tvarované karbonové patky snižují hmotnost. Nová vidlice dále zvyšuje boční tuhost pro velmi přesné řízení.
|
||
Pružicí prvek IsoSpeed Madone
Technikové společnosti Trek navrhli pružicí prvek, který umožňuje otáčení sedlové trubky nezávisle na spoji horní rámové trubky a sedlové vzpěry, čímž se dvojnásobně zvýšila pružnost ve svislém směru oproti našim konkurentům, aniž by byla ohrožena účinnost šlapání. Výsledek: můžete jezdit intenzivněji a déle.
|
||
Tvar trubky KVF
Optimalizovali jsme náš revoluční tvar trubek KVF, abychom doplnili již tak vysokou míru integrace modelu Madone. Výsledkem je lehký rám s jedinečnými aerodynamickými vlastnostmi, který předčí každého konkurenta.
|
Velikosti
Velikost | Výška jezdce | Vnitřní šev |
---|---|---|
47 |
152 - 158 cm 5'0" - 5'2" |
71 - 75 cm 28" - 30" |
50 |
158 - 163 cm 5'2" - 5'4" |
74 - 77 cm 29" - 30" |
52 |
163 - 168 cm 5'4" - 5'6" |
76 - 79 cm 30" - 31" |
54 |
168 - 174 cm 5'6" - 5'9" |
78 - 82 cm 31" - 32" |
56 |
174 - 180 cm 5'9" - 5'11" |
81 - 85 cm 32" - 33" |
58 |
180 - 185 cm 5'11" - 6'1" |
84 - 87 cm 33" - 34" |
60 |
185 - 190 cm 6'1" - 6'3" |
86 - 90 cm 34" - 35" |
62 |
190 - 195 cm 6'3" - 6'5" |
89 - 92 cm 35" - 36" |
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
Geometrie
Rozměry jsou v cm, pokud není uvedeno jinak.
Číslo velikosti rámu | Rozměr kola | A — Sedlová trubka | B — Úhel sedlové trubky | C — Délka hlavové trubky | D — Úhel hlavy | E — Horní rámová trubka | G — Vzdálenost mezi spojnicí středů kol a středu středového složení | H — Délka řetězové vzpěry | I — Offset | J — Trail | K — Rozvor kola | L — Vzdálenost středu horní rámové trubky od země | M — Dosah rámu | N — Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení | Délka představce | Minimální výška ližiny sedla (s krátkou sedlovkou) | Maximální výška ližiny sedla ( krátkou sedlovkou) | Minimální výška ližiny sedla (s dlouhou sedlovkou) | Maximální výška ližiny sedla (s dlouhou sedlovkou) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
50 cm | 700c | 45.3 | 74.6° | 11.1 | 72.1° | 52.1 | 7.2 | 41.0 | 4.5 | 6.2 | 97.4 | 71.1 | 37.8 | 52.1 | 80.0 | 58.5 | 64.5 | 62.0 | 68.0 |
52 cm | 700c | 48.3 | 74.2° | 12.1 | 72.8° | 53.4 | 7.2 | 41.0 | 4.5 | 5.8 | 97.7 | 73.2 | 38.3 | 53.3 | 90.0 | 61.5 | 67.5 | 65.0 | 71.0 |
54 cm | 700c | 49.6 | 73.7° | 13.1 | 73.0° | 54.3 | 7.0 | 41.0 | 4.5 | 5.6 | 98.1 | 74.4 | 38.6 | 54.1 | 90.0 | 64.0 | 70.0 | 67.5 | 73.5 |
56 cm | 700c | 52.5 | 73.3° | 15.1 | 73.5° | 55.9 | 7.0 | 41.0 | 4.0 | 5.8 | 98.3 | 76.8 | 39.1 | 56.3 | 100.0 | 67.0 | 73.0 | 70.5 | 76.5 |
58 cm | 700c | 55.3 | 73.0° | 17.1 | 73.8° | 57.4 | 6.8 | 41.1 | 4.0 | 5.7 | 99.2 | 79.3 | 39.6 | 58.1 | 100.0 | 69.0 | 75.0 | 72.5 | 78.5 |
60 cm | 700c | 57.3 | 72.8° | 19.1 | 73.9° | 58.6 | 6.8 | 41.1 | 4.0 | 5.6 | 100.1 | 81.1 | 39.9 | 60.1 | 110.0 | 71.0 | 77.0 | 74.5 | 80.5 |
62 cm | 700c | 59.3 | 72.5° | 21.1 | 73.9° | 59.8 | 6.8 | 41.2 | 4.0 | 5.6 | 101.0 | 82.9 | 40.3 | 62.0 | 110.0 | 73.0 | 79.0 | 76.5 | 82.5 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.