Neohodnoceno

Silniční kolo SPECIALIZED Tarmac SL7 Comp - Rival Etap AXS SATIN TEAL TINT/BLACK/LIGHT SILVER

Varianta
Můžeme doručit do:
3.3.2025 3.3.2025 3.3.2025 3.3.2025 3.3.2025 3.3.2025 3.3.2025 Zvolte variantu
Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zvolte variantu
Kód: 90622-5044 90622-5049 90622-5052 90622-5054 90622-5056 90622-5058 90622-5061 Zvolte variantu
Značka: Specialized
116 000 Kč
Kategorie: Jízdní kola
Velikost kol: 28"
Typ kola: Unisex
Modelový rok: 2023
Rám: Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Vidlice: FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Řazení: SRAM Rival eTap AXS
Přehazovačka: SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
Přesmykač: SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
Kazeta: SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
Kliky: SRAM Rival - 48/35T
Řetěz: SRAM Rival 12-speed
Brzdy: SRAM Rival, hydraulic disc
Zapletená kola: DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples - DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
Pláště: Specialized Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Sedlo: Body Geometry Power Sport, steel rails
Sedlovka: S-Works FACT carbon 27.2mm, 20mm offset
Řidítka: Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Představec: Tarmac integrated stem, 6-degree
Omotávka: Supacaz Super Sticky Kush

Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.

  • „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
  • Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
  • Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
  • Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.

 

Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby. 

 

 

 

Geometrie

 
44 49 52 54 56 58 61
Délka klik 165mm 165mm 170mm 172.5mm 172.5mm 175mm 175mm
Délka sedlovky 300mm 300mm 300mm 380mm 380mm 380mm 380mm
Šířka řídítek 360mm 380mm 400mm 420mm 420mm 440mm 440mm
Délka představce 70mm 80mm 90mm 100mm 100mm 110mm 110mm
Šířka sedla 155mm 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) 491mm 504mm 517mm 534mm 555mm 581mm 602mm
Dosah 369mm 378mm 383mm 387mm 398mm 405mm 411mm
Délka hlavové trubky 93mm 102mm 113mm 131mm 151mm 178mm 198mm
Úhel hlavové trubky 70.5° 71.75° 72.5° 73° 73.5° 73.5° 74°
Výška středového složení 266mm 266mm 266mm 268mm 268mm 268mm 268mm
BB Drop 74mm 74mm 74mm 72mm 72mm 72mm 72mm
Stopa kola (27,5 střed) 71mm 63mm 58mm 58mm 55mm 55mm 52mm
Délka celé vidlice 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm
Vyosení vidlice (offset) 47mm 47mm 47mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 572mm 574mm 577mm 579mm 592mm 606mm 613mm
Délka řetězové vzpěry 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm
Rozvor 970mm 973mm 975mm 978mm 991mm 1006mm 1013mm
Délka horní trubky, horizontální 496mm 509mm 531mm 541mm 563mm 577mm 595mm
Výška rámu v rozkroku 723mm 735mm 746mm 768mm 786mm 808mm 834mm
Délka sedlové trubky 435mm 447mm 458mm 475mm 496mm 517mm 547mm
Úhel sedlové trubky 75.5° 75.5° 74° 74° 73.5° 73.5° 73°

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX