Silniční kolo SPECIALIZED Tarmac SL7 Expert - Shimano Ultegra Di2 GLOSS CARBON/OIL TINT/FOREST GREEN
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není, pokud, a, nebo ale - ale představuje mnohem více než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Bez ohledu na to, co jste si pro svůj nový Tarmac naplánovali, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů-PR, KOM nebo špičkové kroky na stupních vítězů. Jedno kolo, které vládne všem.S úplnou elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2, která zajistí rychlé a rychlé řazení, a pneumatikami S-Works Turbo 700x26 mm, které vám zajistí rychlý rozjezd, přináší tento nový Tarmac výkon za příjemnější cenu.
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 28" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2023 |
Barevná kombinace: | černá, zelená |
Rám: | Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice: | FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
Řazení: | Shimano Ultegra R8170 |
Přehazovačka: | Shimano Ultegra R8150, 12-speed |
Přesmykač: | Shimano Ultegra R8150, braze-on |
Kazeta: | Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t |
Kliky: | Shimano Ultegra R8100 - 52/36T |
Řetěz: | Shimano Ultegra, 12-speed |
Brzdy: | Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc |
Zapletená kola: | Roval C38, 21mm internal width carbon rim - Roval C38, 21mm internal width carbon rim |
Pláště: | Specialized S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm |
Sedlo: | Body Geometry Power Expert, titanium rails |
Sedlovka: | 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset |
Řidítka: | Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach |
Představec: | Tarmac integrated stem, 6-degree |
Omotávka: | Supacaz Super Sticky Kush |
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, o tom není, pokud, a, nebo ale - ale představuje mnohem více než jen aerodynamické schopnosti. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Bez ohledu na to, co jste si pro svůj nový Tarmac naplánovali, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů-PR, KOM nebo špičkové kroky na stupních vítězů. Jedno kolo, které vládne všem.S úplnou elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2, která zajistí rychlé a rychlé řazení, a pneumatikami S-Works Turbo 700x26 mm, které vám zajistí rychlý rozjezd, přináší tento nový Tarmac výkon za příjemnější cenu.
- „Aero je všechno“ - kážeme to už roky a stále je to hnací motor nového asfaltu. Při našem hledání tvarů trubek, které poskytují nejrychlejší rámec, který pravidla UCI umožňují, jsme vybrali stránku z vývojové knihy Venge a použili naši knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na Win Tunnel, abychom tyto tvary připojili k modulárnímu testovacímu kolu, abychom získali další testování a ověřování. Výsledek? Nový Tarmac Expert, který je rychlejší než dříve - o 33 sekund rychlejší než 40 km než Tarmac SL6. Žádné kompromisy, jen čistá rychlost.
- Zatímco aerodynamika byla prvořadá pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol, na této optimální cestě závodního kola byla váha druhým pilotem. Dříve „aerokola“ byla vždy kompromitována v oddělení hmotnosti - čím více odporu snížíte, tím větší váhu získáte. U nového Tarmacu bylo naší filozofií designu udržet ho na hranici hmotnosti UCI nebo pod ní, bez obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny tvarů FreeFoil, nástrojů, jako je izotopová analýza FEA, a některých technických kouzel od nejlepších inženýrů v oboru, jsme dodali rám, který váží pouhých 920 gramů, aniž byste se vzdali gramu aero, tuhosti nebo jízdy kvalitní.
- Pokračovali jsme ve vývoji dokonalého závodního kola a použili jsme naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženějším a nejlépe ovladatelným Tarmacem-bez ohledu na velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour-Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe-jsme provedli změny na asfaltu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi předním a zadním koncem, takže i ty nejdelší dny v sedle jsou i nadále pohodlné-to vše bez toho, abychom se vzdali legendární ovladatelnosti a vítězných závodů Tarmacu.
- Nový Tarmac staví na poznatcích z Venge a využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, se kterým se snadno žije. Vylepšili jsme směrování pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulaté tyče atd. - to vše při zachování jeho aerodynamických vlastností. Se stejnými vlastnostmi je také nový Tarmac snadno zpracovatelný a snadno se s ním cestuje. Je to win-win.
Velikosti:
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
Geometrie
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
Délka sedlovky | 300mm | 300mm | 300mm | 380mm | 380mm | 380mm | 380mm |
Šířka řídítek | 360mm | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
Délka představce | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm | 110mm | 110mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 491mm | 504mm | 517mm | 534mm | 555mm | 581mm | 602mm |
Dosah | 369mm | 378mm | 383mm | 387mm | 398mm | 405mm | 411mm |
Délka hlavové trubky | 93mm | 102mm | 113mm | 131mm | 151mm | 178mm | 198mm |
Úhel hlavové trubky | 70.5° | 71.75° | 72.5° | 73° | 73.5° | 73.5° | 74° |
Výška středového složení | 266mm | 266mm | 266mm | 268mm | 268mm | 268mm | 268mm |
BB Drop | 74mm | 74mm | 74mm | 72mm | 72mm | 72mm | 72mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 71mm | 63mm | 58mm | 58mm | 55mm | 55mm | 52mm |
Délka celé vidlice | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm | 366mm |
Vyosení vidlice (offset) | 47mm | 47mm | 47mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 572mm | 574mm | 577mm | 579mm | 592mm | 606mm | 613mm |
Délka řetězové vzpěry | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm | 410mm |
Rozvor | 970mm | 973mm | 975mm | 978mm | 991mm | 1006mm | 1013mm |
Délka horní trubky, horizontální | 496mm | 509mm | 531mm | 541mm | 563mm | 577mm | 595mm |
Výška rámu v rozkroku | 723mm | 735mm | 746mm | 768mm | 786mm | 808mm | 834mm |
Délka sedlové trubky | 435mm | 447mm | 458mm | 475mm | 496mm | 517mm | 547mm |
Úhel sedlové trubky | 75.5° | 75.5° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.