Madone SL 7 Gen 8 je ideální kolo, které zaručí závodní výkon za výhodnou cenu. Jedinečně vyvažuje cenu s výkonem, je vyrobeno z karbonu OCLV řady 500 a má vylepšené díly tam, kde na tom záleží, jako např. karbonová kola a elektronické řazení.
Silniční kolo TREK Madone SL 7 Gen 8 Matte Lunar Silver
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 28" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2025 |
Rám: | 500 Series OCLV Carbon, Full System Foil Tube Shaping, IsoFlow Seatpost, RCS Headset System, Electronic or Mechanical Shifting, Detachable Aero Chainstay, T47 BB Bottom Bracket, Flat Mount Disc, UDH, 142x12mm thru-axle |
Vidlice: | Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle |
Řazení: | Shimano Ultegra R8170 Di2, 12 speeds |
Přehazovačka: | Shimano Ultegra R8150 Di2, 34T max cog |
Přesmykač: | Shimano Ultegra R8150 Di2, braze-on, down swing |
Kliky: | Shimano Ultegra R8100, 50/34, 50/34, length 165/170/172,5/175mm |
Kazeta: | Shimano Ultegra R8100, 11-34, 12 speed |
Řetěz: | Shimano XT M8100, 12-speed |
Brzdy: | Shimano Ultegra hydraulic disc |
Zapletená kola: | Bontrager Aeolus Pro 51, OCLV carbon, tubeless-ready, 100 x 12mm thru axle - Bontrager Aeolus Pro 51, OCLV carbon, tubeless option, Shimano Freehub 11/12 speed nut, 142x12mm thru axle |
Pláště: | Bontrager R3 Hard-Case Lite, tubeless option, aramid bead, 170 tpi, 700 x 28 mm |
Sedlo: | Bontrager Aeolus P2 Elite, 145/155 mm width |
Sedlovka: | Madone aerodynamic carbon seatpost, 0 mm offset, short/long length |
Představec: | Trek RCS Pro, -7 degree, 80/90/100/110mm length |
Řidítka: | Bontrager RSL Aero, OCLV carbon, 31.8mm, Di2 guides, 80mm Reach, 124mm Arch, 35/37/39/41cm Width Between Levers, 38ú40/42/44cm Width Between Arches |
Omotávka: | Bontrager Supertack Perf |
Madone SL 7 Gen 8 je závodní silniční kolo, které v sobě slučuje to nejlepší za všech světů. Lehká sestava zaručuje blesková stoupání a aerodynamická geometrie minimalizuje odpor při sjezdech. Prvek IsoFlow pak zaručuje pohodlí kilometr za kilometrem. Vyváženost ceny a výkonu zaručují rám z karbonu OCLV řady 500, dvoudílná řídítka a představec, bezdrátový elektronický pohon Shimano Ultegra Di2 pro přesné řazení a karbonová kola pro velmi lehký výkon.
Je pro vás vhodné, pokud… |
Získáte toto vybavení |
Na závěr |
||
Chcete špičkové závodní kolo, které je aerodynamické, pohodlné a lehké. Karbon považujete za důležitý, takže rádi sáhnete po lehké a cenově výhodné verzi z karbonu OCLV řady 500, neboť víte, že hodně ušetříte jen za cenu pár gramů navíc. Chcete výkonnostní díly tam, kde je to nejvíc znát, jako jsou např. karbonová kola a elektronická sada Shimano Ultegra Di2. |
Nesmírně lehký rám z karbonu OCLV řady 500 s aerodynamicky tvarovanými trubkami a technologií IsoFlow zaručující pohodlí. Sada 2x12 Shimano Ultegra Di2 pro bleskově rychlé řazení, které si lze upravit podle svého. Celek doplňují karbonová kola Bontrager Aeolus Pro 51 v bezdušovém provedení. |
|
Proč si je zamilujete
- Revoluční aerodynamické tvary trubek Full System Foil nově definují, jak vypadá rychlost, a pomáhají optimalizovat aerodynamiku celého kola.
- Cenově výhodnější rám z karbonu OCLV řady 500 a nové tvary trubek šetří hmotnost tam, kde je to nejdůležitější, takže snadno vyletíte na vrcholek kopce.
- Karbonová kola snižují hmotnost a zlepšují výkon, takže hravě zvládnete stoupání a prosvištíte sjezdy.
- Bleskově rychlé a přesné řazení si lze nastavit podle svého díky pohonu Shimano Ultegra Di2.
- Technologie IsoFlow zaměřená na pohodlí nezvyšuje hmotnost a je ideální na závody. Lze tak podávat vyšší výkon celý den bez potřeby obětovat nízkou hmotnost či aerodynamiku.
- Toto kolo se jako první v historii výkonnostních silničních kol Trek dodává v bezdušové verzi.
Naše dosud nejlehčí Madone SL DiscDíky novým lehkým, rychlým a aerodynamicky tvarovaným trubkám z odlehčeného, avšak cenově dostupnějšího karbonu OCLV řady 500 je Gen 8 naše nejlehčí Madone SL Disc a ideální vrchařské kolo. |
||
Nově definuje, jak vypadá rychlostRevoluční nový aerodynamický tvar trubek Full System Foil zlepšuje proudění vzduchu podél celého kola a zároveň zachovává lehkost, po které vrchaři touží. Navíc byl celý systém jezdce pečlivě navržen a důkladně testován, aby byl všude rychlejší. |
||
Prvek IsoFlow je nyní o 80 % pružnější ve svislém směruDále jsme vypilovali technologii zaměřenou na pohodlí při závodech a téměř jsme zdvojnásobili pružnost ve svislém směru, takže můžete déle podávat vyšší výkon. |
||
Vychází ze závoděníNa designu Madone SL se svými podněty podíleli nejrychlejší sprintéři a vrchaři týmu Lidl-Trek. |
||
Nastavitelný aerodynamický kokpitMadone Gen 8 je v pákách užší než v obloucích, takže lze rovnou za jízdy upravit pozici a maximalizovat aerodynamiku nebo výkon. Dvoudílný design umožňuje rychle a snadno vše vyladit. |
||
Přídavné aerodynamické lahve kolo ještě více zrychlujíDesign přídavných aerodynamických lahví a košíků RSL odpovídá aerodynamickým tvarům Full System Foil kola Madone, takže je celý systém kolem jezdce ještě rychlejší. |
||
Aktualizace velikostí silničních kolSjednotili jsme počet velikostí a omezili jejich překrývání, abychom vám výběr té nejvhodnější co nejvíce usnadnili. |
||
Shimano Ultegra Di2.Pohon Shimano Ultegra Di2 R8100 se vyznačuje řadou jedinečných inovativních funkcí. Technologie HYPERGLIDE+ umožňuje rychlé a plynulé řazení rozsahem převodů nahoru i dolů, a to i při maximálním úsilí. Nový systém řazení Di2 má exkluzivní bezdrátový integrovaný obvod Shimano a díky přechodu na 12rychlostní kazetu máte k dispozici všechny potřebné převody. Zásadně byla přepracována ergonomie i aerodynamika a prostřednictvím intuitivní aplikace Shimano E-Tube si můžete pohon nastavit přesně podle svých představ. Získat E-tube |
||
Toto kolo se nedodává s pedály, protože na novém kole se vám bude jezdit lépe, když si pedály vyberete sami. Prohlédněte si našeho průvodce pedály a vyberte si takové, které budou odpovídat vašemu jízdnímu stylu. Doporučujeme silniční pedály s nášlapy pro lepší ovladatelnost a výkon. |
||
Na každou sadu karbonových kol poskytujeme záruku v rámci věrnostního programu na karbonová kola Carbon Care. V případě nepravděpodobného poškození karbonových kol Bontrager během prvních dvou let vlastnictví vám kola opravíme či vyměníme zcela zdarma. |
||
Geometrie kola Madone Gen 8 usazuje jezdce do nejrychlejší pozice mimo proudění větru. Nadále vyhovuje velkému množství jezdců. |
||
Brzdové a řadicí kabely nejaerodynamičtějšího kola jsou vedeny uvnitř rámu pro maximálně elegantní a aerodynamický výkon. |
||
Středové složení T47 se závity není jen úžasně spolehlivé. Je také nenáročné na údržbu a nabízí mimořádnou tuhost, od níž se pak odvíjí i lepší přenos energie a vyšší účinnost šlapání. |
||
Technologie Bontrager umožňuje instalovat příslušenství přímo na představec pro výsledný elegantní vzhled a maximálně snadné použití. |
||
Celoživotní záruka Karbonová kola sníží hmotnost vašeho stroje a zlepší váš výkon. Když zvolíte značku Bontrager, vaše investice bude chráněna. Původní majitel získá na všechna karbonová kola Bontrager celoživotní záruku. |
Velikosti
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
Kolik měříte?Výšku změříte tak, že se naboso postavíte ke zdi tak, abyste se jí dotýkali zády, patami, rameny a hlavou. Hleďte přímo před sebe, na hlavu položte knihu nebo jiný rovný předmět a pomalu odstupte ode zdi. Předmět by měl být vodorovně s podlahou. Označte místo, kde se spodní strana předmětu dotýká zdi. Vaše výška je naměřená vzdálenost od podlahy ke značce na zdi. |
Jakou máte délku vnitřního švu?Způsob měření: Postavte se naboso zády těsně ke stěně. Vezměte si do ruky svinovací metr. Začněte měřit od země u vnitřní strany chodidla a vysuňte jej až do oblasti rozkroku, jako byste seděli v sedle. Změřte vzdálenost mezi rozkrokem a zemí, což je délka vnitřního švu. Délka vnitřního švu je důležitá pro správnou velikost kola. Měřte proto prosím pečlivě. |
Velikost | Výška jezdce | Vnitřní šev |
---|---|---|
XS |
143 - 158 cm 4'8" - 5'2" |
67 - 74 cm 26" - 29" |
S |
158 - 162 cm 5'2" - 5'4" |
74 - 76 cm 29" - 30" |
M |
162 - 173 cm 5'4" - 5'8" |
76 - 81 cm 30" - 32" |
ML |
173 - 179 cm 5'8" - 5'10" |
81 - 84 cm 32" - 33" |
L |
179 - 188 cm 5'10" - 6'2" |
84 - 88 cm 33" - 35" |
XL |
188 - 213 cm 6'2" - 7'0" |
88 - 100 cm 35" - 39" |
Geometrie
Písmeno velikosti rámu | A — Sedlová trubka | B — Úhel sedlové trubky | C — Délka hlavové trubky | D — Úhel hlavy | E — Horní rámová trubka | G — Vzdálenost mezi spojnicí středů kol a středu středového složení | H — Délka řetězové vzpěry | I — Offset | J — Trail | K — Rozvor kola | L — Vzdálenost středu horní rámové trubky od země | M — Dosah rámu | N — Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení | Minimální výška ližiny sedla (s krátkou sedlovkou) | Maximální výška ližiny sedla ( krátkou sedlovkou) | Minimální výška ližiny sedla (s dlouhou sedlovkou) | Maximální výška ližiny sedla (s dlouhou sedlovkou) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
XS | 40.4 | 73.8° | 10.0 | 71.6° | 51.7 | 7.2 | 41.0 | 5.0 | 6.1 | 97.1 | 70.9 | 37.0 | 50.7 | 54.9 | 61.2 | 59.2 | 65.4 |
S | 44.0 | 73.8° | 12.1 | 72.2° | 53.2 | 7.2 | 41.0 | 4.5 | 6.2 | 97.6 | 74.0 | 37.8 | 53.0 | 58.5 | 64.8 | 62.8 | 69.0 |
M | 47.6 | 73.6° | 13.6 | 72.9° | 54.5 | 7.0 | 41.0 | 4.5 | 5.8 | 98.1 | 76.8 | 38.4 | 54.6 | 62.1 | 68.4 | 66.4 | 72.6 |
ML | 51.2 | 73.4° | 15.0 | 73.5° | 55.7 | 7.0 | 41.0 | 4.0 | 5.9 | 98.0 | 79.4 | 38.9 | 56.2 | 65.7 | 72.0 | 70.0 | 76.2 |
L | 54.8 | 73.4° | 17.2 | 73.8° | 56.8 | 6.8 | 41.1 | 4.0 | 5.7 | 99.0 | 82.5 | 39.4 | 58.2 | 69.3 | 75.6 | 73.6 | 79.8 |
XL | 60.9 | 73.4° | 20.1 | 73.9° | 58.4 | 6.8 | 41.2 | 4.0 | 5.7 | 100.7 | 86.9 | 40.2 | 61.0 | 75.4 | 81.7 | 79.7 | 85.9 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.