Změna otevírací doby ve Starém Městě

TREK Supercaliber SLR 9.9 XTR Di2 Gen.2

Kód: 169320/M
Neohodnoceno
3 000 Kč

Zvolte variantu

Jak to funguje?  
 
PRO DENNÍ TEST: den před zápůjčkou od 15:00 / následující den do 10:00.
PRO VÍKENDOVÝ TEST: pátek 10:00 / do pondělí 10:00hod.
 
Co platí a co platím?
 
Kola prosím vracejte v čistém stavu a smluveném čase - často na kolo po Vás čekají další zájemci. 
V případě nedodržení času a vrácení špinaveho kola Vám bude účtován poplatek 500,-kč
Ceny za testování jsou uvedeny na kartě kola, v případě zakoupení kola se částka vrací (nejvíce za 3dny testování).
Zapůjčení formulář ke stažení Smlouva o testování
 
REZERVACE A INFO TELEFONICKY tel.606765201 , JUVACYKLO, UHERSKÉ HRADIŠTĚ
 
Připravili jsme Vám trasy pro testování kol zde.
 
 

Detailní informace

M
Zeptejte se na dostupnost | 169320/M
3 000 Kč

Detailní popis produktu

 

Supercaliber SLR 9.9 XTR je lehoučké XC horské kolo z karbonu osazené nejlepšími komponenty na závody. Jeho rám SLR z karbonu pro horská kola je nejen lehký, ale i pečlivě vyrobený. Vrstvení vláken je high modulus, takže nabízí potřebnou tuhost a zároveň zachovává nízkou hmotnost. XC dráhy jsou rok od roku náročnější. Proto je kolo osazeno 110mm vidlicí a 80mm zadním odpružením IsoStrut, které vyhladí jízdu, avšak neovlivní účinnost šlapání. Vše doplňují karbonová kola, karbonový kokpit a bleskurychlé řazení zcela nového ikonického bezdrátového pohonu Shimano XTR Di2.

 

Jedinečnost v jedinečnosti

V jedinečném provedení rámu modelů Supercaliber jsme upustili od tradičního odpružení. Snížili jsme tím hmotnost, nároky na údržbu i prohýbání do stran. IsoStrut spojuje rám se sedlovými vzpěrami bez čepů, což znamená zadní zdvih přibližně 80 mm. Jedná se o dokonale vyvážený mix účinnosti, trakce a oddalování únavy, aby se závodníci cítili co nejdéle v pohodě a kolo stále precizně ovládali.

IsoStrut

Integrované odpružení IsoStrut poskytuje dostatečný zdvih a zaručuje tak ovladatelnost. Je zcela nastavitelné jako standardní zadní tlumič, avšak nenavyšuje hmotnost jako v případě celoodpruženého kola.

 
 

 Velikosti

Velikost Výška jezdce Vnitřní šev
S

155 - 165 cm

5'1" - 5'5"

74 - 78 cm

29" - 31"

M

165 - 177 cm

5'5" - 5'10"

79 - 83 cm

31" - 33"

ML

173 - 180 cm

5'8" - 5'11"

81 - 86 cm

32" - 34"

L

177 - 188 cm

5'10" - 6'2"

84 - 89 cm

33" - 35"

XL

188 - 195 cm

6'2" - 6'5"

89 - 91 cm

35" - 36"

 

Geometry

Rozměry jsou v cm, pokud není uvedeno jinak.

Sizing table
Písmeno velikosti rámu Rozměr kola A — Sedlová trubka B — Úhel sedlové trubky Skutečný úhel sedlové trubky C — Délka hlavové trubky D — Úhel hlavy E — Horní rámová trubka F — Výška středového složení G — Vzdálenost mezi spojnicí středů kol a středu středového složení H — Délka řetězové vzpěry I — Offset J — Trail K — Rozvor kola L — Vzdálenost středu horní rámové trubky od země M — Dosah rámu N — Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení
S 29" 39.5 70.5° 74.5° 9.0 67.5° 57.1 32.7 4.6 43.5 4.3 10.9 111.3 76.0 41.0 59.0
M 29" 42.0 71.0° 74.5° 9.0 67.5° 59.2 32.7 4.6 43.5 4.3 10.9 113.8 77.2 43.5 59.0
ML 29" 44.0 71.0° 74.5° 9.0 67.5° 60.5 32.7 4.6 43.5 4.3 10.9 115.3 77.2 45.0 59.0
L 29" 46.0 71.5° 74.5° 10.0 67.5° 62.2 32.7 4.6 43.5 4.3 10.9 117.2 77.2 46.5 59.9
XL 29" 52.5 71.5° 74.5° 12.5 67.5° 66.3 32.7 4.6 43.5 4.3 10.9 121.7 77.2 50.0 62.2

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX