Gravelové elektrokolo SPECIALIZED Turbo Creo 2 Comp E5 Gloss Pistachio/smoke
Kód: 98126-5349Související produkty
Detailní popis produktu
Silnice nebo štěrk? 8 km nebo 5 hodin? Stoupání nebo klesání? Trpět nebo se usmívat? Více výkonu nebo méně hmotnosti? Creo 2 není o tom, že si musíte vybírat. Jde o to mít všechno. S větším výkonem, velkým dojezdem, nízkou hmotností, obrovskou světlou výškou pneumatik a tlumičem Future Shock 3.0 překonává svou kategorii a umožňuje dříve nemožné jízdy.
- HLAVNÍ SLITINY PŘIPRAVENÉ NA VŠE: Turbo Creo 2 je kolo, které popírá svou kategorii. Slitina je materiál, který popírá svou kategorii. Nyní jsou všechny vlastnosti, které dělají z Turbo Creo 2 nekompromisní silniční i štěrkové elektrokolo, k dispozici v našem prémiovém slitinovém kole E5. Všechny silnice, všechny podmínky, vše elektrické. Lehké, poddajné a odolnější než cokoli, co byste mu mohli dát.
- NADPŘIROZENÉ ZESILENÍ: Zcela nový systém TURBO SL 1.2 poskytuje špičkovou účinnost v oboru po dobu až 5 hodin. Vytváří o 33 % více výkonu (320 wattů) než jeho předchůdce a tento výkon dodává v ideální kadenci šlapání pro nadpřirozený pocit. S o 43 % vyšším točivým momentem (50 Nm) se výkon dostaví okamžitě – a tak si snadno poradí i s těmi nejprudšími kopci. Pokud jde o hluk, méně je více, a proto jsme snížili hlučnost o 40 % v dB. Je doslova tichý jako šepot.
- VYŘAZENO PRO SEBEVĚDOMÍ: Pláště 700c x 40. Specifikace pro maximální rozměr pneumatik 700c x 47. Velký objem pneumatik zajišťuje plynulou a sebevědomou jízdu i v tom nejnáročnějším terénu. A díky síle pneumatik Creo 2 Alloy si můžete veškerý tento objem pneumatik vzít na silnici bez kompromisů pro plynulou jízdu na vyšší úrovni.
- FUTURE SHOCK 3.0: Creo 2 Alloy je vybaven tlumičem Future Shock 3.0 s 20mm plynulým zdvihem řídítek, který snižuje nárazy o 53 %. Future Shock pomáhá udržet vaše ruce a řídítka stabilní pro plynulejší jízdu s větší kontrolou, abyste byli rychlí, bezpeční a sebejistí – a zároveň pomáhá snižovat únavu během dlouhých dnů v sedle.
- GEOMETRIE SCHOPNOSTÍ: Creo 2 Alloy se pyšní naší dosud nejprogresivnější geometrií, která vám umožní s maximální jistotou zdolávat vše od širokých otevřených silnic až po riskantní štěrkové cesty. Ergonomičtější vytrvalostní pozice se skvěle hodí a nabízí sílu pro celodenní jízdu.
- NALOŽTE TO, VYRAZTE: Vezměte si na jakoukoli jízdu trochu nebo hodně. Creo 2 Alloy je kompatibilní s různými předními, zadními a nízkými nosiči. Kdo říká, že nemůžete vzít všechno?
- MÁTE VŠE POD KONTROLOU: Naše nejpokročilejší a nejintuitivnější řídicí jednotka elektrokola. Propojení kola, operačního systému Turbo OS, aplikace Specialized a jezdce, to vše na chráněném a snadno viditelném displeji. S technologií MicroTune máte jemné ladění úrovní výstupního výkonu v reálném čase na dosah ruky, což optimalizuje správu dojezdu a výkon.
- MASTERMIND TCU: MasterMind TCU je mozkem kola. Zobrazuje všechny relevantní informace o vaší jízdě, umožňuje ladění úrovní podpory v reálném čase, bezdrátové aktualizace, aby se vaše kolo v průběhu času zlepšovalo, a bezproblémově se integruje s aplikací Specialized pro pokročilé ladění, diagnostiku na trati, přizpůsobitelný displej a další.
- ZCELA NOVÁ APLIKACE SPECIALIZED: Creo 2 Alloy se plně integruje s naší aplikací Specialized a umožňuje vám přizpůsobit si charakteristiky motoru. Můžete nahrávat své jízdy, přizpůsobovat si obrazovky, sledovat data, synchronizovat je s dalšími aplikacemi a dokonce i zastavit potenciální zloděje pomocí Turbo System Lock.
Neskutečné schopnosti Zažijte nemožné jízdy s neskutečně schopným Creo 2. Získejte až 190km dojezdu, progresivní geometrii a možnosti volby velikosti plášťů, které vyhovují všemu, od rychlé silnice po drsný štěrk Naplňte nosiče na dlouhou vzdálenost a mějte kolo pod kontrolou díky teleskopické sedlovce. |
Bezkonkurenční poddajnost Zažijte novou úroveň pohodlí a ovladatelnosti Creo 2 se zcela novým tlumičem Future Shock 3.0 a obrovským prostorem pro pláště. Nová úroveň ladění a odolnost Future Shock 3.0 poskytuje sebevědomou celodenní kontrolu, zatímco až 2,2" pláště pohlcují nerovné silnice bez jakéhokoli snížení rychlosti. |
|
|
Proč je systém SL1.2 srdcem neuvěřitelných schopnosti modelu Creo 2? John Cordoba, produktový manažer systému Creo 2, hovoří o účinnosti, výkonu a o tom, odkud pochází náš 'nadpřirozený pocit při šlapání. |
Proč je Future Shock 3.0 tak důležitý pro kvalitu jízdy Creo 2? Produktový manažer Creo 2, John Cordoba, vysvětluje, proč musí být elektrokola tuhá a jak Future Shock vyhlazuje všechny nerovnosti. |
Prostor pro pláště 29 x 2,2" na kole s berany? Šílené, co? Ale John Cordoba, produktový manažer Creo 2, vysvětluje, o kolik lepší je jízda s velkoobjemovým pláštěm na jakémkoli povrchu díky systému SL 1.2 |
| 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Délka klik | 165mm | 170mm | 172.5mm | 172.5mm | 175mm | 175mm |
| Šířka řídítek | 380mm | 400mm | 420mm | 420mm | 440mm | 440mm |
| Délka představce | 60mm | 70mm | 80mm | 90mm | 100mm | 100mm |
| Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
| Délka sedlovky | 350mm | 350mm | 350mm | 400mm | 400mm | 400mm |
| Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 578mm | 578mm | 595mm | 607mm | 638mm | 663mm |
| Dosah | 365mm | 374mm | 383mm | 392mm | 401mm | 410mm |
| Délka hlavové trubky | 90mm | 90mm | 108mm | 120mm | 153mm | 180mm |
| Úhel hlavové trubky | 71° | 71° | 71° | 71° | 71° | 71° |
| Výška středu | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm |
| B-B Drop (vzdálenost mezi osami kol a středovým složením) | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
| Stopa kola (27,5 střed) | 62mm | 62mm | 62mm | 62mm | 62mm | 62mm |
| Délka vidlice (celá) | 405mm | 405mm | 405mm | 405mm | 405mm | 405mm |
| Vyosení vidlice (offset) | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm |
| Vzdálenost přední osa – středové složení | 600.1mm | 609mm | 623.8mm | 636.6mm | 656.2mm | 673.8mm |
| Délka řetězové vzpěry | 435mm | 435mm | 435mm | 435mm | 435mm | 435mm |
| Rozvor | 1022mm | 1031mm | 1046mm | 1059mm | 1079mm | 1097mm |
| Délka horní trubky, horizontální | 531mm | 540mm | 554mm | 572mm | 590mm | 613mm |
| Výška rámu v rozkroku | 731mm | 743mm | 773mm | 793mm | 824mm | 852mm |
| Délka sedlové trubky | 410mm | 430mm | 470mm | 500mm | 530mm | 560mm |
| Úhel sedlové trubky | 74° | 74° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° |

Doplňkové parametry
| Kategorie: | Turbo Creo |
|---|---|
| Velikost kol: | 28" |
| Typ kola: | Unisex |
| Modelový rok: | 2026 |
| Značka pohonu: | SPECIALIZED |
| Motor: | Specialized 1.2 SL Custom Lightweight Motor |
| Baterie: | Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh |
| Displej: | Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, over-the-air updates, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
| Rám: | Specialized E5 Premium Aluminum frame, front/rear thru-axles, fully integrated down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, 12x142mm, flat-mount disc brakes |
| Vidlice: | Future Shock 1.5 w/Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount |
| Řazení: | SRAM Apex 12-speed |
| Přehazovačka: | SRAM Apex Eagle 12-speed |
| Kazeta: | SRAM PG-1210 Eagle, 11-50t |
| Řetěz: | SRAM NX Eagle, 12-speed |
| Kliky: | SRAM Alloy Crankset, Dub interface |
| Brzdy: | SRAM Apex, Hydraulic disc |
| Přední výplet: | DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples |
| Zadní výplet: | DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples |
| Pláště: | Pathfinder TLR Fast Gravel Tire 700x40c, GRIPTON T2/T5 |
| Sedlo: | Body Geometry Power Sport, steel rails |
| Sedlovka: | Carbon, single-bolt, 27.2mm |
| Představec: | Future Stem, Comp |
| Řidítka: | Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare |
| Omotávka: | Supacaz Suave |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
