Neohodnoceno

Gravel kolo SPECIALIZED Diverge 4 Comp Carbon Dolomite Metallic/orange Zest

Varianta
Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zvolte variantu
Kód: 95426-5049 95426-5052 95426-5054 95426-5056 95426-5058 95426-5061 Zvolte variantu
115 990 Kč
Kategorie: Jízdní kola
Velikost kol: 28"
Typ kola: Unisex
Modelový rok: 2026
Rám: Specialized Diverge FACT 9r carbon, SWAT™ Door integration, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc, UDH dropout
Vidlice: Future Shock 3.2 w/ Smooth Boot, FACT Carbon 12x100mm, thru-axle, flat-mount disc
Řazení: SRAM Apex AXS
Přehazovačka: SRAM S-1000 Eagle AXS Transmission
Kazeta: SRAM 1270 Transmission Cassette, 12 Spd,10-52t
Kliky: SRAM Apex DUB Wide, 40t
Řetěz: SRAM GX T-Type 12 speed
Brzdy: SRAM Apex, hydraulic disc
Přední výplet: DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
Zadní výplet: DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples
Pláště: Tracer 700x45, Tan Sidewall, Tubeless Ready
Sedlo: Body Geometry Power Sport, steel rails
Sedlovka: Roval Terra Carbon Seat Post, 20mm Offset
Řidítka: Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
Představec: Future Stem, Comp
Omotávka: Supacaz Super Sticky Kush
The Ultimate Getaway Vehicle
Připraven závodit i vyrazit za dobrodružstvím. Gravel kolo Diverge 4 je postavené na nekompromisní závody i výpravy do neznáma. Technologie tlumení Future Shock 3.2, náš nejobratnější rám, průchodnost pro obrovské pláště a největší úložný prostor v kategorii gravel kol na světě – to vše nyní ještě lepší. Vydej se za horizont, postav se na pódium – Diverge zvládne s přehledem obojí.  
V kostce
Použití - Gravel dobrodružství/Závody
Rámová sada -FACT 9r Carbon
Odpružení - Future Shock 3.2 
Řazení/Zapletená kola -SRAM Apex AXS / S1000 Transmission / DT G540
Úložný prostor - SWAT 4.0
Hmotnost - Diverge Carbon Comp: 9.70kg

 

Future Shock 3.0
O 53% hladší a o 11 wattů rychlejší jízda

 

The Specialized Science Club

Při vývoji tlumení s technologií Future Shock 3.0 se náš výzkumný tým Specialized Science Club spojil s Německou sportovní univerzitou v Kolíně nad Rýnem, kde provedli nezávislé, kontrolované laboratorní testování a porovnali kola vybavená tlumením Future Shock s pevnými rámy.

Testovací výbava:
kola opatřená telemetrickými sensory a akcelerometry

Podmínky:
opakovaná jízda při rychlosti 30 km/h přes 22mm nerovnosti

Výsledné největší síly v G a úspora energie:

  • Konkurenční kola: až 36 G
  • Kola vybavená tlumením Future Shock 3.0: 11 G
  • Úspora výkonu při jízdě na hrubém štěrku až 11 wattů

Výsledky: Tlumení Future Shock nejen napomáhá absorbovat konstantní vibrace šotolinových cest, ale oproti konkurenčním modelům kol navíc tlumí i větší nárazy u řídítek a sedla o 53 %. Výsledkem je méně vibrací, menší únava a více konzistentní trakce v členitém terénu. Future Shock 3.0 je doopravdy rychlejší.

O 53 % menší kritické nárazy

Sílu vznikající při nárazech jsme testovali u vybraných výkonnostních kol na překážce o výšce 22 mm při rychlosti 30 km/h

 

 

20 mm plynulého odpružení
Snadno odladitelné, nastavitelné hydraulické tlumení bez kompromisů v citlivosti. 

Tajná zbraň na gravel

Jistota a přesnost řízení ti umožní pustit to naplno. Základní myšlenkou Future Shock je naše heslo Smoother is Faster, a nové tlumení Future Shock 3.0 posouvá tento slib na novou úroveň. Poprvé jsme tuto technologii použili u modelu Roubaix SL8, ze kterého se stalo nejpohodlnější a nejrychlejší endurance kolo na světě. Future Shock se záhy objevil na stupních vítězů dlážděného pekla v Roubaix i drsného gravelu na závodech Unbound.

Tlumící prvek Future Shock 3.0 je umístěný mezi představcem a řídítky a nabízí 20 mm hydraulicky tlumeného zdvihu, díky kterému zvládá pohltit nárazy bez ztráty živosti a přesnosti řízení a zbytečné hmotnosti navíc. Tento tlumič je nyní ještě lépe nastavitelný, přizpůsobitelný a dostupný více jezdcům bez rozdílu velikosti kola. Díky vylepšenému těsnění hladce propluje veškerým chaosem, které si na tebe rozbité cesty přichystají rok za rokem a sezónu za sezónou.

 

Vektorová pružnost 

Sedlovka Terra nabízí perfektně vyvážený poměr tlumení a skvěle doplňuje rovnici odpružení dle naší filozofie Suspend the rider. 

Roval Terra Seat Post

Odpružený představec by sám o sobě bez pohodlné zadní části kola nedával smysl, a tak jsme Future Shock 3.0 doplnili sedlovkou Roval Terra. Nerovnosti a nárazy u zadního kola efektivně pohltí až 18 mm zdvihu – naše technologie přitom nejen tlumí nárazy, ale i stabilizuje jezdce a navíc drží zadní kolo přitlačené k zemi a zabraňuje ztrátám na cenných wattech. Tato technologie zajišťuje tzv. „vektorovou pružnost“ a přitom váží méně než 200 gramů.

  
Rider First Engineered

Dosud nejovladatelnější Diverge, precizně vyladěný pro všechny jezdce všech velikostí.

Future Shock 3.0 ti v kombinaci se sedlovkou Roval Terra umožní sebejistě proplout hrubým štěrkem a geometrie navržená dle naší filozofie Rider First Engineering dodává novému modelu Diverge dosud nevídanou živost – kolo jde za pedálem, kdykoliv si usmyslíš. Pod vývojem kola se podepsal Specialized Science Club, který stojí i za nejlehčím sériově vyráběným gravel rámem světa – Crux – a nejrychlejším závodním kolem na planetě – Tarmac SL8. Každý rám navrhujeme pečlivě dle požadavků cílové skupiny jezdců. Všechny velikosti přitom nabízí stejný komfort, okamžitou akceleraci a vyladěné ovládání.

Specialized Off-Road Team Riders

Sofia Gómez Villafañe: 52cm

Matt Beers: 61cm


Absurdně schopný

Nový úložný systém SWAT + průchodnost pro pláště až 50 mm
Divoký gravel, výlety do neznáma a závody o délce přes 300 km vyžadují kolo, o kterém se nám ještě nedávno mohlo leda tak snít. Pak jsme ale vynalezli úložný systém SWAT a začali experimentovat s širokými plášti a nové modely na sebe nenechaly dlouho čekat.

SWAT Storage

Diverge 4 je první hliníkové kolo vůbec s vnitřním úložným prostorem v rámu.

SWAT je dosud nejpokročilejší integrovaný úložný systém na gravel kole. Již od počátku jsme jím chtěli vybavit i hliníkové modely, ale udržet minimální hmotnost při zachování pevnosti a zcela integrovaného designu nebyla vůbec žádná hračka. Naše námaha se ale rozhodně vyplatila – do kola si teď snadno sbalíš vše důležité na dobrodružství, od duší a CO2 bombiček až po bundu, nářadí a svačinu.

 

 
Širší pláště, více zábavy.  

Průchodnost pro pláště o šířce až 50 mm ti dodá trakci, jistotu a svobodu. 

Diverge 4 zvládne pláště o šířce až 50 mm (700c), které nabízí masivní trakci, méně defektů a neskutečné pohodlí. Nový model nám pomohl vyvinout náš Off-Road Team a jeho průchodnost vyhoví nárokům ostrých závodů i výprav do neznáma.

  • Průchodnost pro pláště 50 mm (700c)
  • Uvedená průchodnost platí i v bahnitých podmínkách
  • Rám má průchodnost i pro vybrané MTB pláště o šířce 2.2“
 
Prostor pro všechno! 

Kovaný nosník nahrazuje tradiční hliníkovou trubku pro maximální prostor u zadního kola.

U hliníkového modelu Diverge 4 používáme tenkou, ale pevnou kovanou řetězovou vzpěru, která kolu dodává opravdu masivní průchodnost při zachování minimální hmotnosti a maximální tuhosti. Kabel nevedeme rámem, ale skrze chránič řetězové vzpěry. Obrovská průchodnost a hladké řazení. Zkrátka sen všech milovníků gravelu.  

 

Jistota pro všechna dobrodružství
Geometrie a ovládání: přípraven překonávat hranice
Diverge 4 je náš dosud nejvíce progresivni gravel. Ať už se chystáš na závody či za dobrodružstvím, s Diverge 4 splyneš i v nejdrsnějších podmínkách.

Položenější hlavový úhel
Hlavový úhel 71 stupňů (56 cm) zajišťuje delší stopu, rozvor a dodává na jistotě.
Snížený střed
Střed kola jsme snížili o 5 mm a díky tomu budeš mít mnohem větší jistotu a pocit, že sedíš „v kole a ne „na něm".
Delší dosah
Delší dosah (reach) umístí těžiště doprostřed kola a umožní více jezdcům používat kratšípředstavce.
Délka řetězové vzpěry 430 mm
Prodloužením řetězové vzpěry o 5 mm jsme dosáhli větší průchodnosti pro pláště a navíc vyvážili celkově delší předek rámu.

Velikost:

Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby. 

Geometrie

 
49 52 54 56 58 61
Délka klik 165mm 170mm 172.5mm 172.5mm 175mm 175mm
Šířka řídítek 380mm 400mm 420mm 420mm 440mm 440mm
Délka představce 60mm 70mm 80mm 90mm 100mm 100mm
Šířka sedla 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Délka sedlovky 350mm 350mm 400mm 400mm 400mm 400mm
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) 563mm 578mm 592mm 610mm 634mm 659mm
Dosah 365mm 374mm 387mm 400mm 412mm 425mm
Délka hlavové trubky 90mm 104mm 116mm 135mm 161mm 187mm
Úhel hlavové trubky 70° 70.5° 71° 71° 71° 71°
BB Drop 85mm 85mm 85mm 85mm 85mm 85mm
Stopa kola (27,5 střed) 72mm 68mm 65mm 65mm 65mm 65mm
Délka celé vidlice 391mm 391mm 391mm 391mm 391mm 391mm
Vyosení vidlice (offset) 55mm 55mm 55mm 55mm 55mm 55mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 604mm 613mm 626mm 645mm 665mm 686mm
Délka řetězové vzpěry 430mm 430mm 430mm 430mm 430mm 430mm
Rozvor 1019mm 1031mm 1041mm 1060mm 1081mm 1102mm
Délka horní trubky, horizontální 521mm 537mm 556mm 575mm 593mm 613mm
Výška rámu v rozkroku 700mm 725mm 754mm 779mm 805mm 832mm
Délka sedlové trubky 400mm 430mm 470mm 500mm 530mm 560mm
Úhel sedlové trubky 74.5° 74° 74° 74° 74°

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX