Neohodnoceno

Gravel kolo SPECIALIZED Diverge 4 Sport Alloy Gloss Dark Navy / Dolomite Metallic

Varianta
Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zeptejte se na dostupnost Zvolte variantu
Kód: 95426-6349 95426-6352 95426-6354 95426-6356 95426-6358 95426-6361 Zvolte variantu
58 990 Kč
Kategorie: Jízdní kola
Velikost kol: 28"
Typ kola: Unisex
Modelový rok: 2026
Rám: Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, SWAT™ Door integration, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc, UDH dropout
Vidlice: Future Shock 3.1 w/ Smooth Boot, FACT Carbon 12x100mm, thru-axle, flat-mount disc
Řazení: Shimano CUES ST-U6030
Přehazovačka: Shimano CUES 11-speed w/ Shadow Plus
Kazeta: Shimano, CS-LG400-11, CUES, 11-Speed, 11-50t
Kliky: Shimano CUES FC-U6040, 40t
Řetěz: Shimano CN-LG500
Brzdy: Shimano CUES Hydraulic Brake
Zapletená kola: AXIS Elite Disc
Pláště: Tracer 700x45, Tubeless Ready
Sedlo: Body Geometry Power Sport, steel rails
Sedlovka: Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
Řidítka: Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare
Představec: Future Stem, Comp
Omotávka: Supacaz Suave
The Ultimate Getaway Vehicle
Připraven závodit i vyrazit za dobrodružstvím. Gravel kolo Diverge 4 E5 Alloy je postavené na nekompromisní závody i výpravy do neznáma. Technologie tlumení Future Shock 3.1, náš nejobratnější rám, průchodnost pro obrovské pláště a největší úložný prostor v kategorii gravel kol na světě – to vše nyní ještě lepší. Vydej se za horizont, postav se na pódium – Diverge zvládne s přehledem obojí.
V kostce
Použití - Gravel dobrodružství/Závody
Rámová sada - E5 Premium Alloy
Odpružení - Future Shock 3.1 
Řazení/Zapletená kola - New Shimano CUES 1x11 / Axis
Úložný prostor - SWAT 3.0
Hmotnost - Diverge Alloy Sport: 10,74 kg

 

Future Shock 3.0
O 53% hladší a o 11 wattů rychlejší jízda

 

The Specialized Science Club

Při vývoji tlumení s technologií Future Shock 3.0 se náš výzkumný tým Specialized Science Club spojil s Německou sportovní univerzitou v Kolíně nad Rýnem, kde provedli nezávislé, kontrolované laboratorní testování a porovnali kola vybavená tlumením Future Shock s pevnými rámy.

Testovací výbava:
kola opatřená telemetrickými sensory a akcelerometry

Podmínky:
opakovaná jízda při rychlosti 30 km/h přes 22mm nerovnosti

Výsledné největší síly v G a úspora energie:

  • Konkurenční kola: až 36 G
  • Kola vybavená tlumením Future Shock 3.0: 11 G
  • Úspora výkonu při jízdě na hrubém štěrku až 11 wattů

Výsledky: Tlumení Future Shock nejen napomáhá absorbovat konstantní vibrace šotolinových cest, ale oproti konkurenčním modelům kol navíc tlumí i větší nárazy u řídítek a sedla o 53 %. Výsledkem je méně vibrací, menší únava a více konzistentní trakce v členitém terénu. Future Shock 3.0 je doopravdy rychlejší.

O 53 % menší kritické nárazy

Sílu vznikající při nárazech jsme testovali u vybraných výkonnostních kol na překážce o výšce 22 mm při rychlosti 30 km/h

 

 

20 mm plynulého odpružení
Snadno odladitelné, nastavitelné hydraulické tlumení bez kompromisů v citlivosti. 

Tajná zbraň na gravel

Jistota a přesnost řízení ti umožní pustit to naplno. Základní myšlenkou Future Shock je naše heslo Smoother is Faster, a nové tlumení Future Shock 3.0 posouvá tento slib na novou úroveň. Poprvé jsme tuto technologii použili u modelu Roubaix SL8, ze kterého se stalo nejpohodlnější a nejrychlejší endurance kolo na světě. Future Shock se záhy objevil na stupních vítězů dlážděného pekla v Roubaix i drsného gravelu na závodech Unbound.

Tlumící prvek Future Shock 3.0 je umístěný mezi představcem a řídítky a nabízí 20 mm hydraulicky tlumeného zdvihu, díky kterému zvládá pohltit nárazy bez ztráty živosti a přesnosti řízení a zbytečné hmotnosti navíc. Tento tlumič je nyní ještě lépe nastavitelný, přizpůsobitelný a dostupný více jezdcům bez rozdílu velikosti kola. Díky vylepšenému těsnění hladce propluje veškerým chaosem, které si na tebe rozbité cesty přichystají rok za rokem a sezónu za sezónou.

 

Vektorová pružnost 

Sedlovka Terra nabízí perfektně vyvážený poměr tlumení a skvěle doplňuje rovnici odpružení dle naší filozofie Suspend the rider. 

Roval Terra Seat Post

Odpružený představec by sám o sobě bez pohodlné zadní části kola nedával smysl, a tak jsme Future Shock 3.0 doplnili sedlovkou Roval Terra. Nerovnosti a nárazy u zadního kola efektivně pohltí až 18 mm zdvihu – naše technologie přitom nejen tlumí nárazy, ale i stabilizuje jezdce a navíc drží zadní kolo přitlačené k zemi a zabraňuje ztrátám na cenných wattech. Tato technologie zajišťuje tzv. „vektorovou pružnost“ a přitom váží méně než 200 gramů.

  


Absurdně schopný

Nový úložný systém SWAT + průchodnost pro pláště až 50 mm
Divoký gravel, výlety do neznáma a závody o délce přes 300 km vyžadují kolo, o kterém se nám ještě nedávno mohlo leda tak snít. Pak jsme ale vynalezli úložný systém SWAT a začali experimentovat s širokými plášti a nové modely na sebe nenechaly dlouho čekat.

SWAT Storage

Diverge 4 je první hliníkové kolo vůbec s vnitřním úložným prostorem v rámu.

SWAT je dosud nejpokročilejší integrovaný úložný systém na gravel kole. Již od počátku jsme jím chtěli vybavit i hliníkové modely, ale udržet minimální hmotnost při zachování pevnosti a zcela integrovaného designu nebyla vůbec žádná hračka. Naše námaha se ale rozhodně vyplatila – do kola si teď snadno sbalíš vše důležité na dobrodružství, od duší a CO2 bombiček až po bundu, nářadí a svačinu.

 

 
Širší pláště, více zábavy.  

Průchodnost pro pláště o šířce až 50 mm ti dodá trakci, jistotu a svobodu. 

Diverge 4 zvládne pláště o šířce až 50 mm (700c), které nabízí masivní trakci, méně defektů a neskutečné pohodlí. Nový model nám pomohl vyvinout náš Off-Road Team a jeho průchodnost vyhoví nárokům ostrých závodů i výprav do neznáma.

  • Průchodnost pro pláště 50 mm (700c)
  • Uvedená průchodnost platí i v bahnitých podmínkách
  • Rám má průchodnost i pro vybrané MTB pláště o šířce 2.2“
 
Prostor pro všechno! 

Kovaný nosník nahrazuje tradiční hliníkovou trubku pro maximální prostor u zadního kola.

U hliníkového modelu Diverge 4 používáme tenkou, ale pevnou kovanou řetězovou vzpěru, která kolu dodává opravdu masivní průchodnost při zachování minimální hmotnosti a maximální tuhosti. Kabel nevedeme rámem, ale skrze chránič řetězové vzpěry. Obrovská průchodnost a hladké řazení. Zkrátka sen všech milovníků gravelu.  

 

Jistota pro všechna dobrodružství
Geometrie a ovládání: přípraven překonávat hranice
Diverge 4 je náš dosud nejvíce progresivni gravel. Ať už se chystáš na závody či za dobrodružstvím, s Diverge 4 splyneš i v nejdrsnějších podmínkách.

Položenější hlavový úhel
Hlavový úhel 71 stupňů (56 cm) zajišťuje delší stopu, rozvor a dodává na jistotě.
Snížený střed
Střed kola jsme snížili o 5 mm a díky tomu budeš mít mnohem větší jistotu a pocit, že sedíš „v kole a ne „na něm".
Delší dosah
Delší dosah (reach) umístí těžiště doprostřed kola a umožní více jezdcům používat kratšípředstavce.
Délka řetězové vzpěry 430 mm
Prodloužením řetězové vzpěry o 5 mm jsme dosáhli větší průchodnosti pro pláště a navíc vyvážili celkově delší předek rámu.

Velikost:

Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby. 

Geometrie

 
44 49 52 54 56 58 61
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) 529mm 545mm 561mm 578mm 599mm 618mm 635mm
Dosah 357mm 365mm 374mm 383mm 392mm 401mm 410mm
Délka hlavové trubky 110mm 125mm 140mm 155mm 175mm 195mm 213mm
Úhel hlavové trubky 69.5° 70° 70.5° 71.25° 71.75° 71.75° 71.75°
Výška středového složení 270mm 270mm 270mm 270mm 270mm 270mm 270mm
BB Drop 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm 80mm
Stopa kola (27,5 střed) 72mm 69mm 66mm 61mm 57mm 57mm 57mm
Délka celé vidlice 390mm 390mm 390mm 390mm 390mm 390mm 390mm
Vyosení vidlice (offset) 55mm 55mm 55mm 55mm 55mm 55mm 55mm
Vzdálenost přední osa – středové složení 589mm 598mm 608mm 615mm 626mm 641mm 656mm
Délka řetězové vzpěry 432mm 432mm 432mm 432mm 432mm 432mm 432mm
Rozvor 1008mm 1017mm 1027mm 1035mm 1046mm 1061mm 1076mm
Délka horní trubky, horizontální 504mm 521mm 538mm 554mm 570mm 584mm 598mm
Výška rámu v rozkroku 680mm 703mm 723mm 763mm 789mm 808mm 834mm
Délka sedlové trubky 363mm 390mm 430mm 470mm 500mm 530mm 560mm
Úhel sedlové trubky 74.5° 74° 73.75° 73.5° 73.5° 73.5° 73.5°

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX