Gravel kolo SPECIALIZED Diverge 4 Sport Alloy Satin Burnt Gold Metallic / Shadow Silver
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Velikost kol: | 28" |
Typ kola: | Unisex |
Modelový rok: | 2026 |
Rám: | Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, SWAT™ Door integration, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc, UDH dropout |
Vidlice: | Future Shock 3.1 w/ Smooth Boot, FACT Carbon 12x100mm, thru-axle, flat-mount disc |
Řazení: | Shimano CUES ST-U6030 |
Přehazovačka: | Shimano CUES 11-speed w/ Shadow Plus |
Kazeta: | Shimano, CS-LG400-11, CUES, 11-Speed, 11-50t |
Kliky: | Shimano CUES FC-U6040, 40t |
Řetěz: | Shimano CN-LG500 |
Brzdy: | Shimano CUES Hydraulic Brake |
Zapletená kola: | AXIS Elite Disc |
Pláště: | Tracer 700x45, Tubeless Ready |
Sedlo: | Body Geometry Power Sport, steel rails |
Sedlovka: | Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware |
Řidítka: | Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare |
Představec: | Future Stem, Comp |
Omotávka: | Supacaz Suave |
The Ultimate Getaway Vehicle
Připraven závodit i vyrazit za dobrodružstvím. Gravel kolo Diverge 4 E5 Alloy je postavené na nekompromisní závody i výpravy do neznáma. Technologie tlumení Future Shock 3.1, náš nejobratnější rám, průchodnost pro obrovské pláště a největší úložný prostor v kategorii gravel kol na světě – to vše nyní ještě lepší. Vydej se za horizont, postav se na pódium – Diverge zvládne s přehledem obojí.
V kostce
Použití - Gravel dobrodružství/Závody
Rámová sada - E5 Premium Alloy
Odpružení - Future Shock 3.1
Řazení/Zapletená kola - New Shimano CUES 1x11 / Axis
Úložný prostor - SWAT 3.0
Hmotnost - Diverge Alloy Sport: 10,74 kg
Future Shock 3.0
O 53% hladší a o 11 wattů rychlejší jízda
|
|||
The Specialized Science ClubPři vývoji tlumení s technologií Future Shock 3.0 se náš výzkumný tým Specialized Science Club spojil s Německou sportovní univerzitou v Kolíně nad Rýnem, kde provedli nezávislé, kontrolované laboratorní testování a porovnali kola vybavená tlumením Future Shock s pevnými rámy. Testovací výbava: Podmínky: Výsledné největší síly v G a úspora energie:
Výsledky: Tlumení Future Shock nejen napomáhá absorbovat konstantní vibrace šotolinových cest, ale oproti konkurenčním modelům kol navíc tlumí i větší nárazy u řídítek a sedla o 53 %. Výsledkem je méně vibrací, menší únava a více konzistentní trakce v členitém terénu. Future Shock 3.0 je doopravdy rychlejší. |
|||
|
|||
20 mm plynulého odpružení
Snadno odladitelné, nastavitelné hydraulické tlumení bez kompromisů v citlivosti.
![]() |
Tajná zbraň na gravelJistota a přesnost řízení ti umožní pustit to naplno. Základní myšlenkou Future Shock je naše heslo Smoother is Faster, a nové tlumení Future Shock 3.0 posouvá tento slib na novou úroveň. Poprvé jsme tuto technologii použili u modelu Roubaix SL8, ze kterého se stalo nejpohodlnější a nejrychlejší endurance kolo na světě. Future Shock se záhy objevil na stupních vítězů dlážděného pekla v Roubaix i drsného gravelu na závodech Unbound. Tlumící prvek Future Shock 3.0 je umístěný mezi představcem a řídítky a nabízí 20 mm hydraulicky tlumeného zdvihu, díky kterému zvládá pohltit nárazy bez ztráty živosti a přesnosti řízení a zbytečné hmotnosti navíc. Tento tlumič je nyní ještě lépe nastavitelný, přizpůsobitelný a dostupný více jezdcům bez rozdílu velikosti kola. Díky vylepšenému těsnění hladce propluje veškerým chaosem, které si na tebe rozbité cesty přichystají rok za rokem a sezónu za sezónou. |
|
Vektorová pružnost
Sedlovka Terra nabízí perfektně vyvážený poměr tlumení a skvěle doplňuje rovnici odpružení dle naší filozofie Suspend the rider.
Roval Terra Seat PostOdpružený představec by sám o sobě bez pohodlné zadní části kola nedával smysl, a tak jsme Future Shock 3.0 doplnili sedlovkou Roval Terra. Nerovnosti a nárazy u zadního kola efektivně pohltí až 18 mm zdvihu – naše technologie přitom nejen tlumí nárazy, ale i stabilizuje jezdce a navíc drží zadní kolo přitlačené k zemi a zabraňuje ztrátám na cenných wattech. Tato technologie zajišťuje tzv. „vektorovou pružnost“ a přitom váží méně než 200 gramů. |
![]() |
Absurdně schopný
Nový úložný systém SWAT + průchodnost pro pláště až 50 mm
Divoký gravel, výlety do neznáma a závody o délce přes 300 km vyžadují kolo, o kterém se nám ještě nedávno mohlo leda tak snít. Pak jsme ale vynalezli úložný systém SWAT a začali experimentovat s širokými plášti a nové modely na sebe nenechaly dlouho čekat.
Jistota pro všechna dobrodružství
Geometrie a ovládání: přípraven překonávat hranice
Diverge 4 je náš dosud nejvíce progresivni gravel. Ať už se chystáš na závody či za dobrodružstvím, s Diverge 4 splyneš i v nejdrsnějších podmínkách.
Položenější hlavový úhel Hlavový úhel 71 stupňů (56 cm) zajišťuje delší stopu, rozvor a dodává na jistotě. |
Snížený střed Střed kola jsme snížili o 5 mm a díky tomu budeš mít mnohem větší jistotu a pocit, že sedíš „v kole a ne „na něm". |
Delší dosah Delší dosah (reach) umístí těžiště doprostřed kola a umožní více jezdcům používat kratšípředstavce. |
Délka řetězové vzpěry 430 mm Prodloužením řetězové vzpěry o 5 mm jsme dosáhli větší průchodnosti pro pláště a navíc vyvážili celkově delší předek rámu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Velikost:
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce juvacyklo.cz slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naše prodejny JUVACYKLO, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
Geometrie
44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 529mm | 545mm | 561mm | 578mm | 599mm | 618mm | 635mm |
Dosah | 357mm | 365mm | 374mm | 383mm | 392mm | 401mm | 410mm |
Délka hlavové trubky | 110mm | 125mm | 140mm | 155mm | 175mm | 195mm | 213mm |
Úhel hlavové trubky | 69.5° | 70° | 70.5° | 71.25° | 71.75° | 71.75° | 71.75° |
Výška středového složení | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm | 270mm |
BB Drop | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 72mm | 69mm | 66mm | 61mm | 57mm | 57mm | 57mm |
Délka celé vidlice | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm | 390mm |
Vyosení vidlice (offset) | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm | 55mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 589mm | 598mm | 608mm | 615mm | 626mm | 641mm | 656mm |
Délka řetězové vzpěry | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm | 432mm |
Rozvor | 1008mm | 1017mm | 1027mm | 1035mm | 1046mm | 1061mm | 1076mm |
Délka horní trubky, horizontální | 504mm | 521mm | 538mm | 554mm | 570mm | 584mm | 598mm |
Výška rámu v rozkroku | 680mm | 703mm | 723mm | 763mm | 789mm | 808mm | 834mm |
Délka sedlové trubky | 363mm | 390mm | 430mm | 470mm | 500mm | 530mm | 560mm |
Úhel sedlové trubky | 74.5° | 74° | 73.75° | 73.5° | 73.5° | 73.5° | 73.5° |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.